• Technik reklamy
      • Technik reklamy

      • 14.03.2019 18:43
      • Organizuje oraz prowadzi sprzedaż produktów i usług reklamowych, organizuje i przeprowadza kampanie reklamowe, projektuje oraz wykonuje środki reklamowe.  
      • Podczas nauki uczeń zdobywa wiedzę i zdaje egzaminy z następujących kwalifikacji:                                                                                                                                                                                                  

        1. Wykonywanie przekazu reklamowego.
        2. Zarządzanie kampanią reklamową.

        Absolwent ma możliwość podjęcia pracy w: agencjach reklamowych /na stanowisku agenta reklamowego, account manager, copywriter, art designer/, agencjach public relations, działach marketingu i reklamy przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych, biurach ogłoszeń i działach promocji środków masowego przekazu, agencjach scenariuszowych, studiach graficznych, studiach produkcyjnych, agencjach ds. kontaktów z prasą i kształtowania opinii publicznej. 


        Model absolwenta

        Technik reklamy to osoba, którą charakteryzuje: umiejętność szybkiego tempa pracy, przechodzenia z jednej czynności do innej, wyobraźnia twórcza, wrażliwość estetyczna, kreatywność i abstrakcyjność myślenia, łatwość i jasność wypowiadania się w mowie i piśmie, cierpliwość, samodzielność.

        Absolwent szkoły przygotowany jest do:

        • pozyskiwania klientów do współpracy z agencjami reklamowymi i mediami, 
        • gromadzenia informacji niezbędnych do realizacji zadań reklamowych, 
        • tworzenia przekazów reklamowych dla potrzeb różnych typów mediów,
        • zlecania i wykorzystywania wyników badań o charakterze reklamowym,
        • organizacji działań promocyjnych przedsiębiorstwa, 
        • produkcji przekazów reklamowych dla potrzeb różnych typów mediów, 
        • prowadzenia własnej działalności gospodarczej.
      • Wróć do listy artykułów